đź’­Haave jostain uudesta đź’­

Aloin haaveilla jostain aivan vieraasta ja uudesta asiasta. Äitini on pitkään sanonut, että olisin hyvä näyttelijä. Olen aina ohittanut tuon kommentin, koska ei minusta mitään näyttelijää voi tulla. No kuitenkin on käynyt niin, että kiinnostukseni teatteria kohtaan on kasvanut. Nyt olen miettinyt, että ehkä äitini on oikeassa ja minusta voikin tulla hyvä näyttelijä.

Äitini on ennenkin oikeassa. Joskus kun olin pienempi hän sanoi, että minä pitäisin katutanssista. Sanoin tuolloin ettei se ole minun juttuni, nyt kuitenkin harrastan sitä ja pidän siitä. Miksei äitini olisi nytkin oikeassa.

Olen pitkään ollut varma että minusta tulee isona tanssinopettaja ja koreografi. Nyt kuitenkin tuohon on tullut muutos, minulla on yksi vaihtoehto lisää. Minusta voi tulla näyttelijä. Näyttely ja tanssi kulkevat mielestäni käsi kädessä. Tanssissa on hyötyä näyttelemisestä ja näyttelemisessä on hyötyä tanssista. Siispä aion hakea johonkin harrastelija teatteriryhmään, jos en tänä vuonna, niin sitten ehkä ensi vuonna. Ja aion ottaa ensimmäiset askeleeni tuolla uuden unelmani polulla. Tietenkään en aio luopua tanssista. Rakastan sitä, mutta näytteleminen tukee tanssia niin sen aloittaminen voi auttaa minua tulevaisuudessa. Ja ainahan voi lopettaa jos ei tykkää.

On tärkeää, että on unelmia ja tavoitteita mihin tähdätä. Ja ei saa pelätä olla rohkea. Pitää uskaltaa levittää siivet. Sitä ei ikinä voi tietää, että kantaako ne jos ei edes yritä. 💭💭💭

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Hymyillään enemmän, murehditaan vähemmän

Pienet merkitykselliset askeleet

Loma, se niin odotettu asia