Uutta kohti

Kuvahaun tulos haulle 2019
Aivan kohta vaihtuu vuosi ja juuri siksi aion nyt kertoa, minkälaisia tavotteita ja lupauksia teen uudelle vuodelle. Mielestäni on hyvä olla aina jonkilainen tavoite, jota sitten työstää tietoisesti tai tietämättään, mutta kuitenkin on se tavoite joka voi olla avain johonkin uuteen oveen jonka kautta pääsee sitten lähemmäksi unelmiaan.

1 tavoiteltavan arvoista

Ensimmäinen tavoitteeni on, olla itselle armollisempi. Sitä osaa aina välillä olla todella ankara, huomaamattaankin. On hyvä opetella ajattelemaan, että tärkeämpää esim. hyvän koenumeron sijaan on oma terveys ja hyvät yöunet. 

2 tavoitteista tavoittein

Be Yourself

Toinen tavoite on oppia luottamaan itseensä paremmin. Koska jos ei luota itseensä voi olla omien unelmiensa tiellä ja sitä mä en halua olla. Aion tehdä täysillä just mun omalla tyylillä asioita. Aion nauttia siitä kuka mä oon ja mitä mä teen. Ihan sama mitä muut ajattelee. Itseensä luottaminen on vaikeaa, muttei mahdotonta.

3 ja sitten ne loput tavoitteet

Näiden lisäksi aion olla kiltti, ystävällinen ja panostaa niihin asioihin mitkä on mulle tärkeitä ja mitä mä rakastan. +kehittyä tanssijana ja ihmisenä


"PANOSTA SIIHEN MIKÄ ON SULLE TÄRKEÄÄ, ÄLÄKÄ MIETI MITÄ MUUT AJATTELEE, KOSKA TODELLISUUDESSA SÄ ET VOI NIIDEN AJATUKSIA TIETÄÄ."💛

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Hymyillään enemmän, murehditaan vähemmän

Pienet merkitykselliset askeleet

Loma, se niin odotettu asia